Підводимо підсумки відбіркового етапу міського туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2018»

Реформаційні процеси, що відбуваються в сучасній освіті, висувають до особистості педагога нові вимоги. Справжній педагог повинен працювати, випереджаючи свій час, адже саме вчитель працює з найціннішим скарбом народу – підростаючим поколінням, яке є майбутнім нашого суспільства.

Педагогічна діяльність – це складна динамічна система, що складається із багатьох взаємопов’язаних компонентів, де особливо важливими є професіоналізм педагога, його особиста моральність, уміння організувати діяльність дітей, спонукати їх до самовиховання, формувати вміння здобувати їх самостійно та вчитися впродовж життя.

Практична педагогічна діяльність лише наполовину побудована на раціональних технологіях, друга її половина – мистецтво. Отже, справжній вчитель – це митець.

30 жовтня на базі ЗОШ №7 свої мистецькі навички та професійні надбання демонстрували учасники відбіркового туру І (міського) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2018». В поточному навчальному році конкурс проводиться у номінаціях: «Українська мова і література», «Фізика», «Фізична культура» та «Німецька мова». 10 педагогів з різних шкіл міста виявили бажання взяти участь у конкурсних змаганнях. У номінації «Українська мова і література» – Варзар Ганна Іванівна (ЗОШ №5), Волковицька Діана Петрівна (ЗОШ №4), Кузьмук Олена Юріївна (гімназія). У номінації «Фізика» – Скок Костянтин Олександрович (ЗОШ №6) та Некрасова Катерина Сергіївна (ЗОШ №7). У номінації «Німецька мова» – учитель гімназії Варзацький Віктор Володимирович. Найбільш численною виявилася номінація «Фізична культура», її представили Кострубський Дмитро Васильович     (ЗОШ №5), Берков Володимир Миколайович (ЗОШ №3), Жигайло Олександр Сергійович (Гімназія), Домуз Олег Миколайович (ЗОШ №10).

Згідно умов конкурсу, які в цьому навчальному році зазнали деяких змін, учасники виконували тестування з фахової майстерності та основ педагогіки і психології. Другим конкурсним завданням стала «Практична робота», метою якої було виконання педагогами-конкурсантами практичних завдань в межах навчального предмета, який вони викладають. Третє конкурсне випробування «Методичний практикум» було спрямоване на презентацію конкурсантом уміння використовувати прийоми, способи, методи та засоби навчання для організації навчально-виховного процесу на уроках.

Згідно рішення журі, до складу якого увійшли досвідчені вчителі-практики та методисти МНМЦ, до очного етапу допущені усі учасники конкурсу. Тож побажаємо нашим конкурсантам вдало виступити в очному етапі та здобувати перемоги у конкурсах не тільки на рівні міста, а й на рівні області та держави!

Руденко О.М., методист МНМЦ

Задайте свое питання