Інтеграція навчальних дисциплін як засіб формування ключових компетентностей учнів

22 листопада 2018 року на базі Вознесенської загальноосвітньої школи № 2 відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів 4-их класів на тему «Інтеграція навчальних дисциплін як засіб формування ключових компетентностей учнів».

У цьому навчальному році вчителі 4-их класів навчають учнів за Державним стандартом 2012 року. Але вони вже добре знайомі із змістом та завданнями нового Державного стандарту початкової загальної освіти, який вступив у дію у 2018-2019н.р. і за яким розпочали навчання першокласники Нової української школи.

Головним завданням оновленого змісту освіти  є підготовка учнів до сучасного життя, формування у них ключових компетентностей, необхідних для громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення. Одним із засобів формування в учнів компетентностей є інтеграція навчальних дисциплін.

Під час засідання члени методичного угруповання розглянули теоретичні основи інтегрованого навчання молодших школярів. А вчителі 4-их класів ЗОШ № 2 Басиста Л.М. та Костенко О.А. запросили колег переглянути інтегровані уроки, на яких поділилися досвідом використання інтегрованих технологій та інтерактивних форм навчання, що сприяють формуванню практичних навичок і вмінь учнів, виробленню загальнолюдських цінностей, створенню атмосфери співробітництва та активної взаємодії.

В ході обговорення проблемного питання вчителі визначили переваги впровадження інтегрованого навчання, серед яких:

  • інтеграція пожвавлює навчальний процес;
  • економить навчальний час;
  • позбавляє учнів від перевтоми;
  • інтегровані уроки більш цікаві;
  • таке навчання допомагає вирішувати більшу кількість завдань, використовувати сучасні освітні технології тощо.

Виходячи з цього, вчителі готові активно впроваджувати в освітній процес інтеграцію навчальних дисциплін як засіб формування ключових компетентностейв: формувати в учнів цілісне уявлення про навколишній світ, активізувати їх пізнавальну діяльність, створювати оптимальні умови для розвитку мислення дітей в процесі вивчення загальноосвітніх предметів.

Богдан А.О., методист МНМЦ

Більше фото за посиланням

Задайте свое питання