Логоритміка як засіб розвитку музичних здібностей дошкільників

25 листопада 2020 року у Вознесенському центрі професійного розвитку педагогічних працівників відбулося засідання методичного угруповання музичних керівників закладів дошкільної освіти з проблеми «Логоритміка як засіб розвитку музичних здібностей дошкільників».

Педагоги вбачають актуальність проблеми у тому, що сьогодні значна частина дошкільників має суттєві недоліки загальної мовленнєвої моторики. А без формування артикуляційного та граматично правильного мовлення повноцінний особистісний розвиток дитини та її адаптація в навколишньому світі – неможливі.

З метою забезпечення мовленнєвого розвитку дітей музичні керівники використовують корекційну педагогіку – логоритміку, завдяки якій рухи супроводжуються звуком. На організованих заняттях та у позаурочний час педагоги займаються з дітьми, щоб виправити мову за допомогою рухів і звукового супроводу. Логоритмічні вправи розвивають дихання, мову, слух, моторику, творчі здібності. Заняття включають різноманітні види завдань: ритміку, артикуляційну гімнастику, дихальну гімнастику, вокало-терапію та вправи на розвиток моторики, уваги, формування навичок ритмічної ходьби, синхронізації рухів.

Під час засідання слухачі обмінялися досвідом використання сучасних освітніх технологій, які сприяють музично-естетичному розвитку дошкільників, як єдиній цілісній системі, в якій всі види музичної діяльності спрямовані на розвиток і виховання музичного сприймання, мислення, уяви і фантазії, творчої активності, ініціативи.

Токарєва О.П. (ЗДО №9 «Горобинка) запросила колег до методичного кола «Логоритміка як засіб розвитку музичних здібностей дошкільника». А Гринник О.В. (КДНЗ КТ №4 «Золотий ключик») провела майстер-клас «Елементи Орф-педагогіки у щоденній роботі з дітьми».

Учасники засідання висловили слова щирої вдячності своїм колегам за цікаву зустріч та за позитивні емоції, які вони отримали від спілкування.

Більше фото на сторінці ЦПРПП у Фейсбуці

А.О.Богдан

Задайте свое питання