Історія і право

history1. Програмове забезпечення.

  1. Перелік навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і у старшій школах у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2017/2018 н.р. (наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269).
  2. Програма. Історія України. Всесвітня історія (для загальноосвітніх навчальних закладів) 5-9 клас (наказ МОН від 07.06.2017 № 804).
  3. Навчальна програма з основ правознавства для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (наказ МОН від 07.06.2017 № 804).
  4. Навчальна програма курсу за вибором для 10-11 класів «Голодомор 1932-1933 років в Україні; історія, уроки на майбутнє» за редакцією Л.Гриневич, К.Баханова та інш. (лист МОН від 02.08.2017 №1/11-7721).
  5. Перелік навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і у старшій школах у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2016/2017 н.р. (наказ МОН від 14.07.2016 № 826).
  6. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Історія України. 10―11 кл. Рівень стандарту/Академічний рівень (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 року № 826).
  7. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Всесвітня історія. 10―11 кл. Рівень стандарту/Академічний рівень (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 року № 826).
  8. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Правознавство. 10―11 кл. Рівень стандарту/Академічний рівень (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 року № 826).
  9. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Людина і світ. 11 кл.
  10. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Етика. 5-6 кл.

2. Методичні рекомендації.

  1. Методичні рекомендації щодо викладання суспільних дисциплін у 2017-2018 н.р. (Додаток до листа МОН від 09.08.2017 р. № 1/9-436).
  2. Щорічна веб-конференція Національної академії педагогічних наук України «Методичні поради і рекомендації щодо здійснення навчально – виховного процесу у новому навчальному році».
  3. Актуальні проблеми змісту і методики шкільної історичної освіти в умовах реалізації Концепції Нової української школи (Методичний лист МОІППО).
  4. Обласний методичний актив «Актуальні проблеми навчання суспільствознавства на засадах Нової української школи» (МОІППО).
  5. Методичні рекомендації щодо викладання суспільних дисциплін у 2016-2017 н.р. (Додаток до листа МОН від 17.08.2016р. № 1/9-437).
  6. Актуальні проблеми змісту і методики шкільної історичної освіти в умовах сучасних суспільних викликів (Методичний лист МОІППО).

3. Методична скарбниця.

  1. Навчальні матеріали з протидії дискримінації, расизму та антисемітизму у 3-х частинах // сайт Українського центру вивчення історії Голокосту / Рубрика «Видання» / «Педагогічні видання».
  2. Теорія поколінь прав людини: інформаційний шаблон // Гладун В. В., старший викладач кафедри філософії освіти, теорії й методики суспільствознавчих предметів МОІППО.
  3. Медіаграмотність та критичне мислення на уроках суспільствознавства: Посібник для вчителя / Т.Бакка, О. Бурім, О.Волошенюк, Р. Євтушенко, Т. Мелещенко, О.Мокрогуз; За ред. В.Іванова, О.Волошенюк. – К.: ЦВП, АУП, 2016
  4. Перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва для підготовки до ЗНО.
  5. Кроки до порозуміння (навчальний посібник курсу за вибором) для учнів 10(11) класів загальноосвітніх шкіл // О.Пометун, І.Сущенко, І.Баранова. – Київ : БО «Вчителі за демократію та партнерство» – 2015.
  6. Медіаграмотність на уроках суспільних дисциплін: Посібник для вчителя / За ред. В. Іванова, О. Волошенюк, О.Мокрогуза – К.: Центр вільної преси, Академія української преси, 2016. (Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (лист 1/11-19172 від 29.12.2015).
  7. Конституційна реформа 2015: що варто знати громадянам.
  8. Розробка і реформа конституції: вибір процесу.
  9. Участь громадян у конституційному процесі.
  10. Кримськотатарські сюжети в історії України:

Коментарі зачинені.