І. Нормативно-правове забезпечення
- Лист МОНУ від 18.07.2019 №1/9-462 «Про пріоритетні напрямки роботи психологічної служби у системі освіти на 2019-2020 н.р.
- Лист МОНУ від 05.08.2019 № 1/9-498 «Про методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019-2020 н.р.
- Лист МОНУ від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»
- Рекомендації Міністерства освіти і науки для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-УІІІ
- Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”
- Наказ МОН від 08.06.2018 №609 «Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
- ПОЛОЖЕННЯ про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі”
- Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”
ІІ. Програмове забезпечення
- Програма «Дорослішай на здоров’я». (Формування у підлітків здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я, усвідомлення цінності здоров’я як основи успішної самореалізації, відповідального ставлення до збереження сімейних цінностей, основ відповідального батьківства.)
- Програма «Я моє здоров’я – моє життя». (Навчання дітей і підлітків здоровому способу життя та започаткування в ранньому віці моделей поведінки, що сприяють здоров’ю та запобігають ризику.)
- Інформаційно-освітня протиалкогольна програма «Сімейна розмова». (Профілактика алкогольних проблем)
- Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресів у дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір»
- Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі
- Розбудова миру. Профілактика і вирішення конфлікту з використанням медіації
- Програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді «Будуємо майбутнє разом»
- Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення /методичні рекомендації
- Програма для роботи з батьками «Творимо разом світ, безпечний для дитини»
- Програма для роботи з батьками «Без ляпасу. Як з любов’ю та повагою визначати дитині кордони»
- Програма з протидії торгівлі людьми для учнів 7-11 класів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»
- Навчальна програма для учнів 9-10 класів «Усвідомлене та відповідальне батьківство»
- «Будуємо майбутнє разом»: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді (навчально-методичний посібник)
ІІІ. Методична скарбниця
- Інклюзивна освіта від А до Я. Порадник для педагогів та батьків
- Психологічний супровід інклюзивної освіти
- Методичні рекомендації молодим психологам
- Рекомендації шкільному психологу щодо планування на 2018-2019
- На допомогу молодому психологу
- Путівник із батьківського посередництва: батьки, діти та медіа
- Посилання на матеріали «Базові навички медіатора в навчальному закладі. Забезпечення участі жінок і дітей у вирішенні конфліктів і миробудуванні»
- Календар вчителя на 2019-2020 н.р.
- Як хвалити дітей: 25 варіантів замість слова “Молодець”
- Матеріали для роботи з учнівськими колективами щодо протидії цькуванню
- Не боятися Момо, або Шість правил онлайн-безпеки для підлітків
- Флешмоб МОН #ВсеЩоТебеНеВбиває, или Немного о травле в школе
- Корисні посилання щодо теми антибулінгу
- Безпечна школа – Нік Вуйчич (ВІДЕО)
- Навчально-методичний посібник «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі»
- Методичні рекомендації «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в загальноосвітньому навчальному закладі»
- Особливості ведення документації працівників психологічної служби (навчально-методичний посібник) / Пінюгіна К. О., Білецька В. В., Ляхова В. П.
- Перелік документів для атестації працівників психологічної служби
- Рекомендації щодо написання самоаналізу до атестації працівників психологічної служби
- Матеріали для молодого психолога
- Методичний посібник для педагогів і тренерів «Ляльки з особистими історіями (Ляльки-персони). Методика соціального та психологічного розвитку дитини
- Методичний посібник з розвитку дрібної моторики та сенсорного виховання у дітей молодшого дошкільного віку «Сенсорний розвиток: від теорії до практики»
- Орієнтовна циклограма роботи психолога
- Інноваційні технології в роботі психологічної служби
- Корисні посилання щодо теми антибулінгу
- Психологічна служба Миколаївської області 2019-2020 н.р. (Нормативно-правове та методичне забезпечення)
- Психолог у НУШ: радісно та впевнено руш! Путівник психолога в новій українській школі
- НУШ. Порадник для вчителя
- Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнання і захист дитини. Методичні рекомендації
- Портфоліо особистого професійного зростання працівника психологічної служби
- Логоритміка – форма організації корекційної музичної діяльності