Онлайн-зустріч з працівниками закладів освіти щодо інклюзивного навчання

15.04.2020 року відбувся семінар для практичних психологів, вчителів-логопедів, корекційних педагогів в режимі онлайн.

Будім М.Ф. вчитель-логопед ІРЦ розкрив тему «Логопедичний супровід дітей, які мають затримку психічного розвитку в умовах інклюзивної освіти». В своїй доповіді Микола Федорович зазначив, що затримка психічного розвитку – це  психолого-педагогічне визначення самого розповсюдженого серед усіх відхилень, які бувають у дітей.

Були визначені основні прояви ЗПР:

  • порушення працездатності та поведінки;
  • особливості пізнавальної діяльності;
  • сенсомоторний розвиток і чуттєве пізнання дійсності;
  • особливості когнітивної сфери;
  • розвиток особистості;
  • знання й уявлення про навколишній світ.

Також зауважив, що у роботі з дітьми, які мають ЗПР, важливо забезпечити їх готовність до навчання у школі, а саме розвиток дрібної моторики, фонематичного слуху, формування правильної звуковимови, уточнення доматематичних понять, формування соціально прийнятної поведінки.

Вчитель-реабілітолог Здовбєль М.І. представив презентацію з теми «Цервікальний та люмбальний тип захворювання у дітей». Ці пізнання базуються на авторській  методиці Миколи Єфименка – доктора педагогічних наук, доцента, професора щодо його нового підходу  до фізичного виховання та оздоровлення дітей.

В ході цікавої зустрічі учасники семінару мали можливість прослухати виступи та поділитись своїм досвідом.

Слова щирої вдячності хочеться висловити Вознесенським ЗОШ № 2, 4, 5, 8, 10, НВК «ЗОНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ» № 3, гімназії ім. Шевченка, Новогригорівській школі, Центру соціальної реабілітації та КДНЗ № 2, 4, 6, 9, 11, 14,15 за співпрацю та активну участь.

Директор ІРЦ Нечипорук І.М.

Задайте свое питання