Робототехніка та програмування

Освітня робототехніка сьогодні набирає популярності. Завдяки залученню здобувачів освіти  до  створення моделей-роботів, проєктуванню  і програмуванню робототехнічних пристроїв, формуються  інженерно-технічні навички та популяризується професія інженера. Отже,  створюється  середовище, засноване на використанні роботів для навчальних цілей та оснащене специфічним обладнанням (наприклад, набори LEGO). Робототехніка багата можливостями в інтеграції не тільки в областях науки, технології, інженерії та математики, але і в суспільних науках, танцях, музиці та мистецтві, дозволяючи учасникам знаходити способи працювати спільно, щоб розвинути їх навички співпраці  і самовираження, навички вирішення проблем, критичного та інноваційного мислення. Тож, вчителі інформатики закладів освіти міста 30.03.2021р  взяли участь у сертифікованому заході «Робототехніка та програмування».

Використовуючи формат сторітелінгу, консультант ЦПРПП Чехратова Т.А., змотивувала вчителів до активної практичної діяльності. Вчитель інформатики Вознесенської гімназії ім. Т.Шевченка , керівник гуртка «Робототехніка» ЦДЮТ Татаренков А.А. забезпечив колег необхідним інструментарієм для створення приводної платформи та її програмування з використанням програм  Scratch  та Scratch Link. Також , учасники заходу, працювали з модулями: ультразвук датчика кольору та освітлення; датчик дотику. Створивши моделі-роботи, вчителі інформатики експериментували з різними ідеями програмування, обговорювали власні спостереження та отримані навички.

Таким чином, вчителі інформатики стали учасниками STEAM- процесу: спочатку придумування та майстрування пристроїв, а потім, у процесі діяльності, – опанування новими знаннями. Педагоги мали змогу переконатися, що робототехніка – універсальний інструментарій для освіти. Адже використання робототехнічного обладнання – це навчання, гра і творчість одночасно,  що гарантує захопленість і зацікавлення, а також постійний розвиток у процесі навчання.

Чехратова Т.А.,

консультант з питань природничо-математичної освіти

Задайте свое питання