11 лютого 2021 року у центрі професійного розвитку педагогічних працівників за одним столом для обговорення специфіки впровадження інноваційних форми роботи зібралися учителі трудового навчання та образотворчого мистецтва. Об’єднала їх спільна мета – творчий розвиток школярів. Як активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроці, привити інтерес до предмету? Відомо, що творчі здібності учнів найбільш ефективно розвиваються у ході продуктивної творчої діяльності. А в творчій обстановці завжди народжуються нові ідеї, виникає атмосфера співробітництва. Тож, і наш семінар перетворився на арену креативності, де формувалися ідеї сучасного підходу до навчання учнів мислити творчо.
Спікери семінару Червякова Т.М. (учитель образотворчого мистецтва Вознесенської ЗОШ № 6, керівник методичого об’єднання учителів образотворчого мистецтва), Скрібець О.М. (учитель трудового навчання Вознесенської ЗОШ № 8, керівник методичого об’єднання учителів трудового навчання) не тільки підготували для учасників цікавий навчальний матеріал, а й подали його у вигляді не менш цікавих активних прийомів: «хмара тегів», «лекція-візуалізація», «метод фокальних об’єктів», «непрямі стратегії» тощо. Мустяца Л.В., учитель образотворчого мистецтва Новогригорівської ЗОШ І-ІІІ ст., провела фрагмент уроку з образотворчого мистецтва із застосуванням медіа ресурсів. Шестак О.Ю., молодий спеціаліст Вознесенської ЗОШ № 10, поділилася досвідом роботи з опрацювання з учнями проекту «Органайзер для шкільного приладдя».
Отримані на семінарі знання та досвід можна сміливо запроваджувати в практику роботи на місцях і, таким чином, бути прикладом для учнів у бажанні мислити та працювати творчо.
Інформація та більше фото проведення семінару на сторінці ЦПРПП у Фейсбуці
Задайте свое питання
Ви повинні бути зареестровані щоб задати питання. Авторизуватися