Вплив інтегрованого навчання на всебічний розвиток дитини

12 листопада 2020 року відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів 1-их класів закладів загальної середньої освіти міста Вознесенська з проблеми «Вплив інтегрованого тематичного навчання на всебічний розвиток дитини».  

Інтегроване навчання молодших школярів за тематичними тижнями передбачає об’єднання блоків знань із різних навчальних предметів навколо однієї проблеми з метою інформаційного та емоційного збагачення сприймання, мислення, почуттів учня. За такою моделлю діти вивчають матеріал, об’єднаний тематично, впродовж одного тижня.

Зустріч пройшла у формі педагогічної майстерні «Як зробити урок цікавим». Вчителька Вознесенської ЗОШ № 4 Явнова С.М. запропонувала колегам обговорити питання «Міжпредметні зв’язки як фундамент для формування в учнів умінь комплексного бачення проблем реальної дійсності». Жаврід Л.А. та Харланович Н.Г.(Вознесенська ЗОШ № 6) поділилися з колегами досвідом по використанню на інтегрованих уроках дидактичного матеріалу, який розробили та виготовили самостійно. Учасники з інтересом виконували завдання тематичного тижня «Світ професій» – розгадували ребуси, анаграми, розшифровували назви сучасних професій, створювали асоціативний кущ «Професія і комп’ютер», виконували вправи «Коректор», «Листоноша» та інші.

Підбиваючи підсумки роботи засідання, вчителі відзначили, що інтегроване навчання забезпечує формування в молодших школярів цілісної картини світу, сприяє розвитку уваги, формування пізнавальної активності, здатності сприймати предмети і явища різнобічно.

Сторінка МНМЦ у Фейсбуці

А.О.Богдан, методист МНМЦ

Задайте свое питання