Прес-реліз

І. ВІД ІСТОРІЇ ДО СУЧАСНОСТІ

Освітня система м. Вознесенська є різноплановою, самодостатньою, відкритою і такою, що постійно знаходиться в режимі розвитку. Управління освіти Вознесенської міської ради, забезпечуючи реалізацію державної політики в галузі освіти і виховання, спрямовує свої зусилля на створення якісних умов для здобуття громадянами дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти.

Управління освіти Вознесенської міської ради створено окремим підрозділом в червні 1975 року. За період функціонування Управління його очолювали:

Харланович Марія Іванівна – перший завідувач відділом освіти: 1975-1996 рр.,
Будім Микола Федорович: 1996-2004рр.,
Кисільова Світлана Вікторівна – діючий начальник Управління освіти.

Харланович М.І

Будім М.Ф

Кисільова С.В

Сьогодні до Управління освіти входять такі структурні підрозділи:

  • апарат управління – заступник начальника управління освіти, начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Кожухаренко Ірина Володимирівна;
  • бухгалтерський відділ – головний бухгалтер Гончаренко Наталія Олександрівна
  • економічний відділ – головний економіст Васкевич Наталія Григорівна
  • господарча група –начальник Карпова Ольга Миколаївна
  • юрисконсульт – Мотчана Олена Сергіївна
  • інженер з охорони праці – Замостяник Михайло Михайлович;
  • логопедичний пункт – Будім Микола Федорович
  • завідуюча психолого-медико-педагогічною консультацією – Савенко Наталія Володимирівна

Пріоритетні напрями діяльності:

  • забезпечення нового змісту дошкільної та загальної середньої освіти ;
  • створення здоров’язберігаючого середовища у всіх навчальних закладах;
  • оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів для реалізації профільного навчання;
  • послідовне зміцнення матеріально-технічної бази загальноосвітніх навчальних закладів;
  • оновлення навчально-комп’ютерних комплексів у загальноосвітніх навчальних закладах;
  • створення умов для стовідсоткового охоплення дошкільним суспільним вихованням дітей 5 років;
  • розвиток інклюзивної освіти;
  • участь у національній системі моніторингу якості освіти, сприяння участі міста в міжнародних моніторингових дослідженнях;
  • забезпечення зовнішнього незалежного оцінювання випускників.

(читати далі)

Задайте свое питання