Звернення громадян

Шановні вознесенці!

Згідно Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Управління освіти Вознесенської міської ради із заявою, скаргою, чи пропозицією за допомогою електронного звернення. Для цього Вам необхідно заповнити аплікаційну форму, подану нижче:

 

 

 

Відповідно до законодавства про звернення громадян, з метою захисту конституційних прав громадян на звернення, кожного дня, крім вихідних і святкових днів, з 8.00 до 17.00 (п’ятниця – до 16.00) в Управлінні освіти за номером 3-20-15 працює «Телефон довіри», за яким можна повідомляти про будь-які порушення прав громадян та чинного законодавства у закладах освіти міста. Окрім того, у фойє встановлена скринька для скарг і пропозицій.

Перелік питань для звернень громадян, що відносяться до компетенції Управління освіти Вознесенської міської ради

Нормативні документи про звернення громадян

  1. Закон України Про звернення громадян.
  2. Порядок звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.
  3. Зразок оформлення звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
  4. Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Інформація про роботу зі зверненнями громадян

за 2020 рік

З метою забезпечення реалізації та гарантування прав на звернення в Управлінні освіти Вознесенської міської ради розроблені та затверджені наказом від 02 січня 2020 року №1 графіки особистого прийому громадян (у т.ч. графік виїзного прийому) начальником та головними спеціалістами управління освіти на 2020 рік, які  оприлюднені разом зі стислим аналізом роботи зі зверненнями за 2019 рік у місцевій газеті «День за Днем» №2 від 08 січня 2020 року. Інформація про роботу за І квартал 2020 року оприлюднена в газеті №16 від 15 квітня 2020 року, за І півріччя 2020 року оприлюднена в газеті №28 від 08 липня 2020 року, за 9 місяців 2020 року оприлюднена в газеті №41 від 07 жовтня 2020 року, за 2020 рік буде направлена до газети до 10 січня 2021 року. Також графіки прийомів начальником та спеціалістами Управління освіти розміщені на сайті Управління освіти в розділі «Звернення громадян», на стенді разом з графіками прийому посадовими особами виконавчого комітету Вознесенської міської ради та департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації.

Згідно із затвердженими графіками за 2020 рік надійшло:

– на особистих та виїзних прийомах громадян начальником та головними спеціалістами управління освіти – 1 звернення;

– письмових – 60 звернень громадян (із них: 5 скарг, 55 заяв). Факти викладені в скаргах спростовані, заявникам надані змістовні роз’яснення;

Всього за 2020 рік – 61 звернення, що на 2 звернень менше у порівнянні  з  2019 роком.

Відповідно до розроблених та затверджених наказом начальника управління освіти від 02 січня 2020 року №3 заходів на 2020 рік на виконання Указу Президента від 07.02.2008р. №109/2008 проаналізовано та розглянуто стан роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік:

– 02.01.2020 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2019 року.

– у закладах освіти – 27 лютого 2020 року на колегії Управління освіти розглядалося питання «Підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти та підпорядкованих закладах освіти за 2019 рік». Робота визнана задовільною.

– 06.04.2020 року – на он-лайн нараді УО ВМР розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2020 року.

– 30.06.2020 року – у закладах освіти на он-лайн нараді з керівниками закладів освіти.

– 06.07.2020 року – на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2020 року.

– 05.10.2020 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2020 року.

– 04.01.2021 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2020 року.

Відповідно до зазначених вище заходів на 2020 рік продовжено практику:

– врахування роботи по розгляду звернень громадян при оцінюванні діяльності посадових осіб Управління освіти (лютий (щорічна оцінка),  при проведенні Днів якості (щоквартально);

–  включення стану роботи зі зверненнями громадян у проведення моніторингу діяльності закладів освіти міста, також керівниками шкіл та ЗДО – до звітів за підсумками навчального року перед громадськістю (щороку у серпні);

–  проведення оцінки діяльності керівників закладів освіти з врахуванням їх роботи зі зверненнями громадян (в рамках процедури атестації керівних кадрів).

Наказом по управлінню освіти від 02 січня 2020 року №2 «Про функціонування «Телефону довіри» і затвердження графіку сеансів «Гарячої лінії» на 2020 рік» продовжено функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар Граур В.П.) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «гарячої лінії» на 2020 р., який щоквартально оприлюднюється у газеті та на сайті управління освіти разом з інформацією про результати роботи. За звітний період по «телефону довіри» не зафіксовано  звернень. Робота «телефону довіри» та «гарячої лінії» ведеться відповідно до Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Управління освіти Вознесенської міської ради та Порядку проведення прямих телефонних «гарячих» ліній начальником та спеціалістами Управління освіти Вознесенської міської ради.

З метою посилення виконавської дисципліни та покращення роботи зі зверненнями громадян начальником управлінням освіти затверджено графік перевірки закладів освіти з питань роботи зі зверненнями громадян на 2020 рік (наказ від 02.01.2020р. №4). За 2020 рік перевірено роботу трьох закладів по додержанню законодавства про звернення громадян, проконтрольовано усунення виявлених недоліків.

Встановлено контроль за наданням інформацій та звітності підпорядкованими закладами  до управління освіти.

Задайте свое питання