Звернення громадян

Шановні вознесенці!

Згідно Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Управління освіти Вознесенської міської ради із заявою, скаргою, чи пропозицією за допомогою електронного звернення. Для цього Вам необхідно заповнити аплікаційну форму, подану нижче:

Відповідно до законодавства про звернення громадян, з метою захисту конституційних прав громадян на звернення, кожного дня, крім вихідних і святкових днів, з 8.00 до 17.00 (п’ятниця – до 16.00) в Управлінні освіти за номером 4-50-15 працює «Телефон довіри», за яким можна повідомляти про будь-які порушення прав громадян та чинного законодавства у закладах освіти міста. Окрім того, у фойє встановлена скринька для скарг і пропозицій.

Перелік питань для звернень громадян, що відносяться до компетенції Управління освіти Вознесенської міської ради

Нормативні документи про звернення громадян

  1. Закон України Про звернення громадян.
  2. Порядок звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.
  3. Зразок оформлення звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
  4. Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

 

Аналіз

роботи  зі  зверненнями  громадян

за 2018 рік

 

За 2018 рік до Управління освіти надійшло:

  • на особистих та виїзних прийомах громадян начальником та головними спеціалістами управління освіти – 13 звернень;
  • письмових – 16 звернень громадян (із них: 9 скарг, 7 заяви), 1 анонімне звернення на «телефон довіри». Факти викладені в двох скаргах підтвердилися, винних працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності, факти в 7 скаргах були спростовані, заявникам надані змістовні роз’яснення;

Всього за 2018 рік надійшло 29 звернень, що на 9 звернень більше у порівнянні з 2017 роком.

Разом із підпорядкованими закладами освіти за 2018 рік зафіксовано 184 звернення,  що становить  118%  у порівнянні до  2017 року.

Основними питаннями, з якими звертаються громадяни є:

Соціальна політика. Соціальний захист населення , Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти , Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам  закладів освіти ,Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації , Про  порушення прав учнів та їх батьків, Про роботу літніх таборів , Про неправомірні дії керівництва, Про ремонт, газифікацію, добудову  навчальних закладів , Про харчування дітей та оплату за харчування , Про надання платних послуг, Про зарахування на навчання, поновлення, переведення , Про надання роз’яснень, Про проведення свят, Про роботу благодійних фондів , Інше.

Порушень термінів розгляду заяв та скарг не було. Письмові звернення  розглядаються  комісійно,  із виїздом на місце та за участю заявника.

Звіти закладами освіти до управління здаються  щоквартально, без порушення встановлених термінів.

Наказом по Управлінню освіти від 02 січня 2018 року № 3 «Про функціонування «Телефону довіри» і затвердження графіку сеансів «Гарячої лінії» на 2018 рік» продовжено функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «Гарячої лінії» на 2018 рік, який щоквартально оприлюднюється у газеті та на сайті Управління освіти разом з інформацією про результати роботи. За звітний період по «телефону довіри» зафіксовано 1 анонімне звернення.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглядалися на колегіях, нарадах, а саме:

  • в управлінні освіти – 02 січня 2018 року на апаратній нараді управління освіти підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік в управлінні освіти, робота визнана достатньою;
  • у закладах освіти – 12 березня 2018 року на колегії Управління освіти розглядалося питання «Підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти та підпорядкованих закладах освіти за 2017 рік». Робота визнана задовільною, надано відповідні доручення – наказ начальника Управління освіти від 16.03.2018р. №192 «Про затвердження рішення колегії управління освіти від 12 березня 2018 року»;
  • 30 березня 2018 року на колегії департаменту освіти і науки облдержадміністрації розглядалося питання «Стан роботи зі зверненнями громадян в Управлінні освіти Вознесенської міської ради за 2017 рік».
  • 02.04.2018 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2018 року;
  • у закладах освіти – 14.06.2018р. на нараді з керівниками закладів освіти (доручено привести у відповідність до постанови КМУ від 22 лютого 2018 року №94 додаткові питання до класифікатора звернень громадян).
  • в управлінні освіти – 02.07.2018р. на апаратній нараді (робота визнана задовільною );
  • 02.10.2018 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2018.
  • 02.01.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2018 року.

Оприлюднено 4 інформації у газеті «День за Днем», підготовлено 5 наказів,  надіслано 4 інформації та 4 квартальних звіти до департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації,  розроблено та  виконуються  заходи на 2018 рік  на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.

З метою посилення виконавської дисципліни та покращення роботи зі зверненнями громадян управлінням освіти затверджено графік перевірки навчальних закладів з питань роботи зі зверненнями громадян на 2018 рік (наказ від 03.01.2017р. №5).

Здійснюється моніторинг веб-сайтів закладів освіти з метою перевірки оприлюднення актуальної інформації про роботу зі зверненнями громадян.

За 2018 рік перевірена робота 9-ти закладів по додержанню законодавства про звернення громадян, проконтрольовано усунення виявлених недоліків.

Постійно контролюється надання інформацій та звітності підпорядкованими закладами до Управління  освіти.

Аналіз

роботи  зі  зверненнями  громадян

за 9 місяців 2018 року

За 9 місяців 2018 року до Управління освіти надійшло:

  • на особистих та виїзних прийомах громадян начальником та головними спеціалістами управління освіти – 13 звернень;
  • письмових – 12 звернень громадян (із них: 8 скарг, 4 заяви), 1 анонімне звернення на «телефон довіри». Факти викладені в двох скаргах підтвердилися, винних працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності, факти в 6 скаргах були спростовані, заявникам надані змістовні роз’яснення;

Всього за 9 місяців 2018 року надійшло 25 звернень, що на 9 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом 2017 року.

Разом із підпорядкованими закладами освіти за 9 місяців 2018 року зафіксовано 153 звернення,  що становить  131%  до відповідного періоду 2017 року.

Основними питаннями, з якими звертаються громадяни є:

Соціальна політика. Соціальний захист населення , Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти , Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам  закладів освіти ,Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації , Про  порушення прав учнів та їх батьків, Про роботу літніх таборів , Про неправомірні дії керівництва, Про ремонт, газифікацію, добудову  навчальних закладів , Про харчування дітей та оплату за харчування , Про надання платних послуг, Про зарахування на навчання, поновлення, переведення , Про надання роз’яснень, Про проведення свят, Про роботу благодійних фондів , Інше.

Порушень термінів розгляду заяв та скарг не було. Письмові звернення  розглядаються  комісійно,  із виїздом на місце та за участю заявника.

Звіти закладами освіти до управління здаються  щоквартально, без порушення встановлених термінів.

Наказом по Управлінню освіти від 02 січня 2018 року № 3 «Про функціонування «Телефону довіри» і затвердження графіку сеансів «Гарячої лінії» на 2018 рік» продовжено функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «Гарячої лінії» на 2018 рік, який щоквартально оприлюднюється у газеті та на сайті Управління освіти разом з інформацією про результати роботи. За звітний період по «телефону довіри» зафіксовано 1 анонімне звернення.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік розглядалися на колегіях, нарадах, а саме:

  • в Управлінні освіти – 02 січня 2018 року на апаратній нараді Управління освіти підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік в Управлінні освіти, робота визнана достатньою;
  • у закладах освіти – 12 березня 2018 року на колегії Управління освіти розглядалося питання «Підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти та підпорядкованих закладах освіти за 2017 рік». Робота визнана задовільною, надано відповідні доручення – наказ начальника Управління освіти від 16.03.2018р. №192 «Про затвердження рішення колегії управління освіти від 12 березня 2018 року»;
  • на колегії департаменту освіти і науки облдержадміністрації – 30 березня 2018 року розглядалося питання «Стан  роботи зі зверненнями громадян в Управлінні освіти Вознесенської міської ради за 2017 рік».

За 9 місяців 2018 року:

  • в Управлінні освіти – 02.07.2017р. на апаратній нараді (робота визнана задовільною);
  • у закладах освіти – 14.06.2017р. на нараді з керівниками закладів освіти (доручено привести у відповідність до постанови КМУ від 22 лютого 2018 року №94 додаткові питання до класифікатора звернень громадян).

Відповідно до зазначених вище заходів на 2018 рік продовжено практику:

  • врахування роботи по розгляду звернень громадян при оцінюванні діяльності посадових осіб Управління освіти (лютий (щорічна оцінка),  при проведенні Днів якості (щоквартально);
  • включення стану роботи зі зверненнями громадян у проведення моніторингу діяльності закладів освіти міста, також керівниками шкіл та дошкільних закладів – до звітів за підсумками навчального року перед громадськістю (щороку у серпні);
  • проведення оцінки діяльності керівників навчальних закладів з врахуванням їх роботи зі зверненнями громадян (в рамках процедури атестації керівних кадрів).

Оприлюднено 3 інформації у газеті «День за Днем», підготовлено 5 наказів,  надіслано 3 інформації та 3 квартальних звіти до департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації,  розроблено та  виконуються  заходи на 2018 рік  на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.

З метою посилення виконавської дисципліни та покращення роботи зі зверненнями громадян управлінням освіти затверджено графік перевірки навчальних закладів з питань роботи зі зверненнями громадян на 2018 рік (наказ від 03.01.2017р. №5).

За 9 місяців 2018 року перевірена робота 4-х закладів по додержанню законодавства про звернення громадян, проконтрольовано усунення виявлених недоліків.

Постійно контролюється надання інформацій та звітності підпорядкованими закладами до Управління  освіти.

 

Задайте свое питання