Звернення громадян

Шановні вознесенці!

Згідно Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Управління освіти Вознесенської міської ради із заявою, скаргою, чи пропозицією за допомогою електронного звернення. Для цього Вам необхідно заповнити аплікаційну форму, подану нижче:

 

 

Відповідно до законодавства про звернення громадян, з метою захисту конституційних прав громадян на звернення, кожного дня, крім вихідних і святкових днів, з 8.00 до 17.00 (п’ятниця – до 16.00) в Управлінні освіти за номером 3-20-15 працює «Телефон довіри», за яким можна повідомляти про будь-які порушення прав громадян та чинного законодавства у закладах освіти міста. Окрім того, у фойє встановлена скринька для скарг і пропозицій.

Перелік питань для звернень громадян, що відносяться до компетенції Управління освіти Вознесенської міської ради

Нормативні документи про звернення громадян

  1. Закон України Про звернення громадян.
  2. Порядок звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів.
  3. Зразок оформлення звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
  4. Указ Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Аналіз

роботи  зі  зверненнями  громадян

за 2019 рік

За 2019 рік до Управління освіти надійшло:

– на особистих та виїзних прийомах громадян начальником та головними спеціалістами управління освіти – 7 звернень;

– письмових – 56 звернень громадян (із них: 7 скарг, 49 заяв), у тому числі 2 звернення було заявлено на особистому прийомі громадян начальником Управління освіти. Факти викладені в трьох скаргах підтвердилися, винних працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності, факти в 4 скаргах були спростовані, заявникам надані змістовні роз’яснення.

Всього за 2019 рік – 63 звернення, що на 34 звернення більше у порівнянні  з 2018 роком.

Разом із підпорядкованими закладами освіти за 2019 рік зафіксовано  324 звернення,  що становить  176,1%  до 2018 року.

Основними питаннями, з якими звертаються громадяни є:

Соціальна політика. Соціальний захист населення , Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти , Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам  закладів освіти ,Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації , Про  порушення прав учнів та їх батьків, Про роботу літніх таборів , Про неправомірні дії керівництва, Про ремонт, газифікацію, добудову  навчальних закладів , Про харчування дітей та оплату за харчування , Про надання платних послуг, Про зарахування на навчання, поновлення, переведення , Про надання роз’яснень, Про проведення свят, Про роботу благодійних фондів , Інше.

Порушень термінів розгляду заяв та скарг не було. Письмові звернення  розглядаються  комісійно,  із виїздом на місце та за участю заявника.

Звіти закладами освіти до управління здаються  щоквартально, без порушення встановлених термінів.

Наказом по управлінню освіти від 02 січня 2019 року №2 «Про функціонування «Телефону довіри» і затвердження графіку сеансів «Гарячої лінії» на 2019 рік» продовжено функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар Граур В.П.) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «гарячої лінії» на 2019 р., який щоквартально оприлюднюється у газеті та на сайті управління освіти разом з інформацією про результати роботи. За звітний період по «телефону довіри» не зафіксовано  звернень. Робота «телефону довіри» та «гарячої лінії» ведеться відповідно до Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Управління освіти Вознесенської міської ради та Порядку проведення прямих телефонних «гарячих» ліній начальником та спеціалістами Управління освіти Вознесенської міської ради.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглядалися на колегіях, нарадах, а саме:

– 02.01.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2018 року;

– у закладах освіти – 22 лютого 2019 року на колегії Управління освіти розглядалося питання «Підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти та підпорядкованих закладах освіти за 2018 рік». Робота визнана задовільною;

– 01.04.2019 року – на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2019 року;

– 27.06.2019 року – у закладах освіти на нараді з керівниками закладів освіти;

– 01.07.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2019 року.

– 07.10.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2019 року.

– 02.01.2020 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2019 року.

Відповідно до зазначених вище заходів на 2019 рік продовжено практику:

– врахування роботи по розгляду звернень громадян при оцінюванні діяльності посадових осіб Управління освіти (лютий (щорічна оцінка),  при проведенні Днів якості (щоквартально);

–  включення стану роботи зі зверненнями громадян у проведення моніторингу діяльності закладів освіти міста, також керівниками шкіл та дошкільних закладів – до звітів за підсумками навчального року перед громадськістю (щороку у серпні);

–  проведення оцінки діяльності керівників закладів освіти з врахуванням їх роботи зі зверненнями громадян (в рамках процедури атестації керівних кадрів).

Оприлюднено 4 інформації у газеті «День за Днем», підготовлено 4 накази,  надіслано 4 інформації та 4 квартальних звіти до департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації,  розроблено та  виконуються  заходи на 2019 рік  на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.

З метою посилення виконавської дисципліни та покращення роботи зі зверненнями громадян управлінням освіти затверджено графік перевірки навчальних закладів з питань роботи зі зверненнями громадян на 2019 рік (наказ від 02.01.2019р. №4).

За 2019 рік перевірено роботу семи закладів по додержанню законодавства про звернення громадян, проконтрольовано усунення виявлених недоліків.

Постійно контролюється надання інформацій та звітності підпорядкованими закладами до Управління  освіти.

Аналіз

роботи  зі  зверненнями  громадян

за 9 місяців 2019 року

За 9 місяців 2019 року до Управління освіти надійшло:

– на особистих та виїзних прийомах громадян начальником та головними спеціалістами управління освіти – 3 звернення;

– письмових – 31 звернень громадян (із них: 4 скарги, 27 заяв), у тому числі 2 звернення було заявлено на особистому прийомі громадян начальником Управління освіти. Факти викладені в двох скаргах підтвердилися, винних працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності, факти в 2 скаргах були спростовані, заявникам надані змістовні роз’яснення;

Всього за 9 місяців 2019 року – 34 звернення, що на 9 звернень більше у порівнянні  з 9 місяцями 2018 року.

Разом із підпорядкованими закладами освіти за 9 місяців 2019 року зафіксовано  224 звернення,  що становить  146,4 %  до відповідного періоду 2018 року.

Основними питаннями, з якими звертаються громадяни є:

Соціальна політика. Соціальний захист населення , Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти , Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам  закладів освіти ,Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації , Про  порушення прав учнів та їх батьків, Про роботу літніх таборів , Про неправомірні дії керівництва, Про ремонт, газифікацію, добудову  навчальних закладів , Про харчування дітей та оплату за харчування , Про надання платних послуг, Про зарахування на навчання, поновлення, переведення , Про надання роз’яснень, Про проведення свят, Про роботу благодійних фондів , Інше.

Порушень термінів розгляду заяв та скарг не було. Письмові звернення  розглядаються  комісійно,  із виїздом на місце та за участю заявника.

Звіти закладами освіти до управління здаються  щоквартально, без порушення встановлених термінів.

Наказом по управлінню освіти від 02 січня 2019 року №2 «Про функціонування «Телефону довіри» і затвердження графіку сеансів «Гарячої лінії» на 2019 рік» продовжено функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар Граур В.П.) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «гарячої лінії» на 2019 р., який щоквартально оприлюднюється у газеті та на сайті управління освіти разом з інформацією про результати роботи. За звітний період по «телефону довіри» не зафіксовано  звернень. Робота «телефону довіри» та «гарячої лінії» ведеться відповідно до Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Управління освіти Вознесенської міської ради та Порядку проведення прямих телефонних «гарячих» ліній начальником та спеціалістами Управління освіти Вознесенської міської ради.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглядалися на колегіях, нарадах, а саме:

– 02.01.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2018 року;

– у закладах освіти – 22 лютого 2019 року на колегії Управління освіти розглядалося питання «Підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти та підпорядкованих закладах освіти за 2018 рік». Робота визнана задовільною;

– 01.04.2019 року – на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2019 року;

– 27.06.2019 року – у закладах освіти на нараді з керівниками закладів освіти;

– 01.07.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2019 року.

– 07.10.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2019 року.

Відповідно до зазначених вище заходів на 2019 рік продовжено практику:

– врахування роботи по розгляду звернень громадян при оцінюванні діяльності посадових осіб Управління освіти (лютий (щорічна оцінка),  при проведенні Днів якості (щоквартально);

–  включення стану роботи зі зверненнями громадян у проведення моніторингу діяльності закладів освіти міста, також керівниками шкіл та дошкільних закладів – до звітів за підсумками навчального року перед громадськістю (щороку у серпні);

–  проведення оцінки діяльності керівників закладів освіти з врахуванням їх роботи зі зверненнями громадян (в рамках процедури атестації керівних кадрів).

Оприлюднено 3 інформації у газеті «День за Днем», підготовлено 4 накази,  надіслано 4 інформації та 4 квартальних звіти до департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації,  розроблено та  виконуються  заходи на 2019 рік  на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.

З метою посилення виконавської дисципліни та покращення роботи зі зверненнями громадян управлінням освіти затверджено графік перевірки навчальних закладів з питань роботи зі зверненнями громадян на 2019 рік (наказ від 02.01.2019р. №4).

За 9 місяців 2019 року перевірено роботу трьох закладів по додержанню законодавства про звернення громадян, проконтрольовано усунення виявлених недоліків.

Постійно контролюється надання інформацій та звітності підпорядкованими закладами до Управління  освіти.

 

Аналіз

роботи  зі  зверненнями  громадян

за І півріччя 2019 року

За І півріччя 2019 року до Управління освіти надійшло:

– на особистих та виїзних прийомах громадян начальником та головними спеціалістами управління освіти – 3 звернення;

– письмових – 21 звернень громадян (із них: 4 скарги, 17 заяв), у тому числі 2 звернення було заявлено на особистому прийомі громадян начальником Управління освіти. Факти викладені в двох скаргах підтвердилися, винних працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності, факти в 2 скаргах були спростовані, заявникам надані змістовні роз’яснення;

Всього за І півріччя 2019 року – 24 звернення, що на 2 звернення більше у порівнянні  з І півріччям 2018 року.

Разом із підпорядкованими закладами освіти за І півріччя 2019 року зафіксовано  131 звернення,  що становить  148,86 %  до відповідного періоду 2018 року.

Основними питаннями, з якими звертаються громадяни є:

Соціальна політика. Соціальний захист населення , Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти , Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам  закладів освіти ,Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації , Про  порушення прав учнів та їх батьків, Про роботу літніх таборів , Про неправомірні дії керівництва, Про ремонт, газифікацію, добудову  навчальних закладів , Про харчування дітей та оплату за харчування , Про надання платних послуг, Про зарахування на навчання, поновлення, переведення , Про надання роз’яснень, Про проведення свят, Про роботу благодійних фондів , Інше.

Порушень термінів розгляду заяв та скарг не було. Письмові звернення  розглядаються  комісійно,  із виїздом на місце та за участю заявника.

Звіти закладами освіти до управління здаються  щоквартально, без порушення встановлених термінів. Окрім Новогригорівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Вознесенської міської ради, якою не було надано звіту

Наказом по управлінню освіти від 02 січня 2019 року №2 «Про функціонування «Телефону довіри» і затвердження графіку сеансів «Гарячої лінії» на 2019 рік» продовжено функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар Граур В.П.) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «гарячої лінії» на 2019 р., який щоквартально оприлюднюється у газеті та на сайті управління освіти разом з інформацією про результати роботи. За звітний період по «телефону довіри» не зафіксовано  звернень. Робота «телефону довіри» та «гарячої лінії» ведеться відповідно до Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Управління освіти Вознесенської міської ради та Порядку проведення прямих телефонних «гарячих» ліній начальником та спеціалістами Управління освіти Вознесенської міської ради.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглядалися на колегіях, нарадах, а саме:

– 02.01.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2018 року;

– у закладах освіти – 22 лютого 2019 року на колегії Управління освіти розглядалося питання «Підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти та підпорядкованих закладах освіти за 2018 рік». Робота визнана задовільною;

– 01.04.2019 року – на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2019 року;

– 27.06.2019 року – у закладах освіти на нараді з керівниками закладів освіти;

– 01.07.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2019 року.

Відповідно до зазначених вище заходів на 2019 рік продовжено практику:

– врахування роботи по розгляду звернень громадян при оцінюванні діяльності посадових осіб Управління освіти (лютий (щорічна оцінка),  при проведенні Днів якості (щоквартально);

–  включення стану роботи зі зверненнями громадян у проведення моніторингу діяльності закладів освіти міста, також керівниками шкіл та дошкільних закладів – до звітів за підсумками навчального року перед громадськістю (щороку у серпні);

–  проведення оцінки діяльності керівників закладів освіти з врахуванням їх роботи зі зверненнями громадян (в рамках процедури атестації керівних кадрів).

Оприлюднено 2 інформації у газеті «День за Днем», підготовлено 4 накази,  надіслано 3 інформації та 3 квартальних звіти до департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації,  розроблено та  виконуються  заходи на 2019 рік  на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.

З метою посилення виконавської дисципліни та покращення роботи зі зверненнями громадян управлінням освіти затверджено графік перевірки навчальних закладів з питань роботи зі зверненнями громадян на 2019 рік (наказ від 02.01.2019р. №4).

За І півріччя 2019 року перевірено роботу двох закладів по додержанню законодавства про звернення громадян, проконтрольовано усунення виявлених недоліків.

Постійно контролюється надання інформацій та звітності підпорядкованими закладами до Управління  освіти.

 

Аналіз

роботи  зі  зверненнями  громадян

за І квартал 2019 року

За І квартал 2019 року до Управління освіти надійшло:

– на особистих та виїзних прийомах громадян начальником та головними спеціалістами управління освіти – 2 звернення;

– письмових – 9 звернень громадян (із них: 3 скарги, 6 заяв), у тому числі 1 звернення було заявлене на особистому прийомі громадян начальником Управління освіти. Факти викладені в одній скарзі підтвердилися, винних працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності, факти в 2 скаргах були спростовані, заявникам надані змістовні роз’яснення;

Всього за І квартал 2019 року – 11 звернень, що на 2 звернення менше у порівнянні з І кварталом 2018 року.

Разом із підпорядкованими закладами освіти за І квартал 2019 року зафіксовано 66 звернень,  що становить  122%  до відповідного періоду 2018 року.

Основними питаннями, з якими звертаються громадяни є:

Соціальна політика. Соціальний захист населення , Про працевлаштування, у т.ч. в заклади освіти , Про нарахування та виплата зарплати та інших коштів працівникам  закладів освіти ,Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації , Про  порушення прав учнів та їх батьків, Про роботу літніх таборів , Про неправомірні дії керівництва, Про ремонт, газифікацію, добудову  навчальних закладів , Про харчування дітей та оплату за харчування , Про надання платних послуг, Про зарахування на навчання, поновлення, переведення , Про надання роз’яснень, Про проведення свят, Про роботу благодійних фондів , Інше.

Порушень термінів розгляду заяв та скарг не було. Письмові звернення  розглядаються  комісійно,  із виїздом на місце та за участю заявника.

Звіти закладами освіти до управління здаються  щоквартально, без порушення встановлених термінів.

Наказом по управлінню освіти від 02 січня 2019 року №2 «Про функціонування «Телефону довіри» і затвердження графіку сеансів «Гарячої лінії» на 2019 рік» продовжено функціонування телефону довіри (відповідальна – секретар Граур В.П.) та затверджено графік проведення сеансів телефонної «гарячої лінії» на 2019 р., який щоквартально оприлюднюється у газеті та на сайті управління освіти разом з інформацією про результати роботи. За звітний період по «телефону довіри» не зафіксовано  звернень. Робота «телефону довіри» та «гарячої лінії» ведеться відповідно до Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Управління освіти Вознесенської міської ради та Порядку проведення прямих телефонних «гарячих» ліній начальником та спеціалістами Управління освіти Вознесенської міської ради.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглядалися на колегіях, нарадах, а саме:

– 02.01.2019 року на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2018 року.

– у закладах освіти – 22 лютого 2019 року на колегії Управління освіти розглядалося питання «Підведення підсумків роботи зі зверненнями громадян в управлінні освіти та підпорядкованих закладах освіти за 2018 рік». Робота визнана задовільною.

– 01.04.2019 року – на апаратній нараді розглядалося питання роботи зі зверненнями громадян за І квартал 2019 року.

Відповідно до зазначених вище заходів на 2019 рік продовжено практику:

– врахування роботи по розгляду звернень громадян при оцінюванні діяльності посадових осіб Управління освіти (лютий (щорічна оцінка),  при проведенні Днів якості (щоквартально);

–  включення стану роботи зі зверненнями громадян у проведення моніторингу діяльності закладів освіти міста, також керівниками шкіл та дошкільних закладів – до звітів за підсумками навчального року перед громадськістю (щороку у серпні);

–  проведення оцінки діяльності керівників закладів освіти з врахуванням їх роботи зі зверненнями громадян (в рамках процедури атестації керівних кадрів).

Оприлюднено 1 інформацію у газеті «День за Днем», підготовлено 4 накази,  надіслано 2 інформації та 2 квартальних звіти до департаменту освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації,  розроблено та  виконуються  заходи на 2019 рік  на виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008.

З метою посилення виконавської дисципліни та покращення роботи зі зверненнями громадян управлінням освіти затверджено графік перевірки навчальних закладів з питань роботи зі зверненнями громадян на 2019 рік (наказ від 02.01.2019р. №4).

За І квартал 2019 року перевірена робота одного закладу по додержанню законодавства про звернення громадян, проконтрольовано усунення виявлених недоліків.

Постійно контролюється надання інформацій та звітності підпорядкованими закладами до Управління  освіти.

Задайте свое питання