З Україною у серці

Виховний аспект в сучасному освітньому процесі займає особливе місце, адже це – запорука цілісності народу України, його національного відродження, об’єднання різних етносів і регіонів країни, соціально-економічного і демократичного розвитку України, розбудови та вдосконалення суверенної правової держави, соціально-політичної стабільності у державі та гідне представлення нашої країни у світі. У зв’язку з цим сучасній школі, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості.

З метою ознайомлення молодих педагогів з формами та методами роботи щодо формування патріотизму у підростаючого покоління у рамках роботи Школи молодого вчителя, згідно з планом роботи МНМЦ 11 квітня на базі ЗЗСО №4 відбувся коуч-тренінг «З Україною у серці». Підготували та провели цей захід для молодих колег досвідчені педагоги-словесники ЗЗСО №4 Потоцька Олена Петрівна та Воловицька Діана Петрівна.

В ході мотиваційного етапу молоді педагоги ще раз згадали про необхідність постановки триєдиної мету уроку, зазначили важливість реалізації як навчального та розвивального, так і виховного аспектів уроку. З метою підготовки до роботи в умовах Нової української школи учасниками заходу були проаналізовані ключові компетентності та наскрізні змістові лінії, затверджені нормативними документами, що регламентують діяльність сучасної освітньої системи.

Учасники заходу, працюючи в групах, обговорювали соціальні відеоролики, ранжували життєві цінності, аналізували зміни, що відбуваються з людиною протягом життя. Виконуючи завдання, запропоновані тьюторами заходу, молоді педагоги також мали змогу детально ознайомитись з сучасними методами та прийомами організації навчально-виховної діяльності на уроках та в ході позаурочної роботи. Усі присутні із задоволенням долучилися до виконання завдання за методом «Прес», кластерного методу, створювали «Патріотичний кросворд». Усі запропоновані вправи містили глибокий емоційний зміст, що захоплював дух і сприяв творчому самовираженню молодих педаго

гів. В ході підведення підсумків заходу, що полягав у «створенні вишитого рушника»з паперових квітів молоді педагоги зазначили важливість піднятого питання та подякували організаторам за новий досвід та емоції, якими він був переповнений.

 

Руденко О.М., методист МНМЦ

Задайте свое питання