Виховний аспект в сучасному освітньому процесі займає особливе місце, адже це – запорука цілісності народу України, його національного відродження, об’єднання різних етносів і регіонів країни, соціально-економічного і демократичного розвитку України, розбудови та вдосконалення суверенної правової держави, соціально-політичної стабільності у державі та гідне представлення нашої країни у світі. У зв’язку з цим сучасній школі, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості.
З метою ознайомлення молодих педагогів з формами та методами роботи щодо формування патріотизму у підростаючого покоління у рамках роботи Школи молодого вчителя, згідно з планом роботи МНМЦ 11 квітня на базі ЗЗСО №4 відбувся коуч-тренінг «З Україною у серці». Підготували та провели цей захід для молодих колег досвідчені педагоги-словесники ЗЗСО №4 Потоцька Олена Петрівна та Воловицька Діана Петрівна.
В ході мотиваційного етапу молоді педагоги ще раз згадали про необхідність постановки триєдиної мету уроку, зазначили важливість реалізації як навчального та розвивального, так і виховного аспектів уроку. З метою підготовки до роботи в умовах Нової української школи учасниками заходу були проаналізовані ключові компетентності та наскрізні змістові лінії, затверджені нормативними документами, що регламентують діяльність сучасної освітньої системи.
Учасники заходу, працюючи в групах, обговорювали соціальні відеоролики, ранжували життєві цінності, аналізували зміни, що відбуваються з людиною протягом життя. Виконуючи завдання, запропоновані тьюторами заходу, молоді педагоги також мали змогу детально ознайомитись з сучасними методами та прийомами організації навчально-виховної діяльності на уроках та в ході позаурочної роботи. Усі присутні із задоволенням долучилися до виконання завдання за методом «Прес», кластерного методу, створювали «Патріотичний кросворд». Усі запропоновані вправи містили глибокий емоційний зміст, що захоплював дух і сприяв творчому самовираженню молодих педаго
гів. В ході підведення підсумків заходу, що полягав у «створенні вишитого рушника»з паперових квітів молоді педагоги зазначили важливість піднятого питання та подякували організаторам за новий досвід та емоції, якими він був переповнений.
Руденко О.М., методист МНМЦ
Задайте свое питання
Ви повинні бути зареестровані щоб задати питання. Авторизуватися