Дошкільний вік – унікальний період розвитку пізнавальних і розумових здібностей дітей, розквіту їх креативного мислення, інтересу та потягу до природи.
Саме це обумовило вибір педагогів середніх груп ЗДО Вознесенської міської ради проблемної теми «Формування у дошкільників основ екологічної свідомості (моделі екологічно доцільної поведінки)».
Однією з творчих форм роботи в системі екологічної освіти, виховання та пропаганди природоохоронних заходів в дошкільному закладі є створення екологічної стежини.
З метою вивчення та реалізації проблеми, чергове засідання методичного об’єднання проходило у формі подорожі екологічною стежиною державного заповідного урочища Трикра́тський ліс.
Мета проєкту екологічної стежки – формування екологічної свідомісті здобувачів освіти через розвиток навичок поведінки в природному середовищі, вивчення і спостереження об’єктів природи своєї місцевості.
Члени МО обговорили завдання проєкту, особливості оформлення та правила поведінки на екологічній стежці; розробили поради вихователям «Екологічне виховання дітей дошкільного віку».
Екологічні стежки – це найбільш спеціалізовані в освіті маршрути, створювані для продовження навчання уже в природі. Це навчально-просвітницький «кабінет» в природних умовах. Особливість екологічного навчання і виховання дошкільників на екологічних стежках полягає в тому, що він будується на основі невимушеного засвоєння дітьми інформації в природному оточенні, в безпосередньому зіткнення з природою. Досягається це шляхом органічного поєднання відпочинку і пізнання під час руху по маршруту.
Спілкування з колегами та з природою сприяли гарному настрою та заряду позитивними емоціями учасників подорожі.
За всю турботу і щиру ласку
Природа віддячить тобі не раз,
Тож не поруш цю царівну казку,
Нехай усіх вона радує нас!
А.О.Богдан, методист МНМЦ
Задайте свое питання
Ви повинні бути зареестровані щоб задати питання. Авторизуватися