Екологічні стежки - освітні маршрути для навчання в природі

Дошкільний вік – унікальний період розвитку пізнавальних і розумових здібностей дітей, розквіту їх креативного мислення, інтересу та потягу до природи.

Саме це обумовило вибір педагогів середніх груп ЗДО Вознесенської міської ради проблемної теми «Формування у дошкільників основ екологічної свідомості (моделі екологічно доцільної поведінки)».

Однією з творчих форм роботи в системі екологічної освіти, виховання та пропаганди природоохоронних заходів в дошкільному закладі є створення екологічної стежини.

З метою вивчення та реалізації проблеми, чергове засідання методичного об’єднання проходило у формі подорожі екологічною стежиною державного заповідного урочища Трикра́тський ліс.

Мета проєкту екологічної стежки – формування екологічної свідомісті здобувачів освіти через розвиток навичок поведінки в природному середовищі, вивчення і спостереження об’єктів природи своєї місцевості.

Члени МО обговорили завдання проєкту, особливості оформлення та правила поведінки на екологічній стежці; розробили поради вихователям «Екологічне виховання дітей дошкільного віку».

Екологічні стежки – це найбільш спеціалізовані в освіті маршрути, створювані для продовження навчання уже в природі. Це навчально-просвітницький «кабінет» в природних умовах. Особливість екологічного навчання і виховання дошкільників  на екологічних стежках полягає в тому, що він будується на основі невимушеного засвоєння дітьми інформації в природному оточенні, в безпосередньому зіткнення з природою. Досягається це шляхом органічного поєднання відпочинку і пізнання під час руху по маршруту.

Спілкування з колегами та з природою сприяли гарному настрою та заряду позитивними емоціями учасників подорожі.

За всю турботу і щиру ласку
Природа віддячить тобі не раз,
Тож не поруш цю царівну казку,
Нехай усіх вона радує нас!

 

А.О.Богдан, методист МНМЦ

Задайте свое питання