Формувальне оцінювання: методи та інструменти

Із метою підготовки  педагогів до впровадження НУШ 25 жовтня 2021р. на базі Вознесенської ЗОШ І-ІІІ ст. №4 відбувся навчально-методичний тренінг «Формувальне оцінювання: методи і інструменти». Програма заходу була розроблена й реалізована у творчій співпраці консультанта ЦПРПП Шишкіної О.І. та вчителів української мови і літератури ЗОШ №4 Потоцької О.П. і Волковицької Д.П., які стали чи не першопрохідцями у проведенні в нашому місті такого масштабного заходу з нової для педагогів середньої та старшої ланки теми формувального оцінювання. У якості спікера виступила Бойко І.В., заступник директора і учитель ліцею «Інсайт», освітній експерт ДСЯО. Найцікавіші моменти заходу зафільмувала Аксіненко К.В., заступник директора ЗОШ №4.

Учасники тренінгу пройшли «Лабіринти оцінювання» за допомогою різноманітних технік та інструментів: «Дружнє коло», «РАФТ», «Приваблива мета», «Три «так», «Скриня запитань», «Пазли», «Валіза-мясорубка-кошик», «5-4-3». Навчання відбувалося в інтерактивній формі із застосуванням відео та  таких методів, як мовна розминка, мінідискусія, активатор думок, релаксаційна пауза, моделювання ситуацій, симуляційна гра, експеримент, Viber-дослідження. Когнітивний рівень завдань визначався за таксономією Блума; а емоційний стан учасників досліджувався за допомогою сигнальних карток, «Вимірювання температури» та рефлексії «Чотири дороги». Панувала атмосфера конструктивного діалогу, адже в учасників виникало безліч питань, пов’язаних із організацією освітнього процесу в Новій українській школі на принципово інших для середньої ланки засадах. Компетентність та професійний досвід, інноваційне мислення та партнерство,  вміння аналізувати та генерувати нові ідеї, оптимістичне налаштування та мобільність – усе сприяло вирішенню спільно окреслених педагогами завдань.

Під час тренінгу учасники не тільки розширили коло знань про різноманітні інструменти та техніки формувального оцінювання, а й  отримали новий досвід із забезпечення ефективного зворотного зв’язку для підвищення мотивації навчання, розвитку емоційного інтелекту у процесі міжособистісної взаємодії «учитель-учні-батьки» та вкотре переконалися, що навчання впродовж життя – це одна із ключових компетентностей Нової української школи.

Більше фото заходу на сторінці ЦПРПП у Фейсбуці

Відео №1

Відео №2

Оргкомітет ЦПРПП

Задайте свое питання