Формування комунікативної компетентності школярів крізь призму наступності у викладанні англійської мови

2018-2019 навчальний рік – це старт Нової української школи. Зважаючи на концептуальні засади НУШ, з метою створення умов для удосконалення фахової майстерності педагогів, згідно із планом роботи МНМЦ 01 лютого 2019р. на базі Вознесенської гімназії №1 відбулося засідання ММО вчителів англійської мови на тему: «Формування комунікативної компетентності школярів крізь призму наступності у викладанні англійської мови».

Порядком денним засідання передбачалося проведення відкритих уроків у 5 та в 11 класах, майстер-класу з теми «Методика викладання англійської мови у 1 класі». Отже, у ході зібрання було розглянуто проблеми викладання англійської мови в усіх ланках освітнього процесу. Особливий акцент було зроблено на реалізацію нового Державного стандарту початкової загальної освіти та нові аспекти у навчанні іноземної мови у 1-х класах. Учителі Лисовська С.Р. і Каламарза Є.В. поділилися досвідом проведення з молодшими школярами навчально-дидактичних ігор для організації іншомовної комунікації та заохочення дітей до спілкування. Відкриті уроки в середній та старшій ланці були проведені для більш глибокого усвідомлення вчителями необхідності дотримуватися принципу наступності, адже, як із початківцями, в середній ланці для підтримання мотивації вивчення предмета є нагальна потреба у підключенні всіх каналів сприйняття інформації (слуху, зору, рухів, логічного мислення), у використанні яскравої наочності, в ігрових технології для активізації мовленнєвої діяльності учнів при постійній зміні режимів роботи (у парах, у змінних групах).

Високий рівень іншомовної комунікативної компетентності продемонстрували учні 11-Г класу, яких протягом семи років навчає Ткач Т.В. Серед них два переможці міської олімпіади з англійської мови, призер обласного етапу – Тітімець Артем. Учні випускного класу показали, наскільки вони вже зараз готові вільно послуговуватися англійської мовою для проектування та реалізації своїх планів на майбутнє.

У ході засідання обговорювалися також питання організації учнівських конкурсів з англійської мови, особливостей проведення ДПА у 9-х класах цього навчального року, проектувалася діяльність для ефективної організації англомовних таборів на базі закладів освіти.

На завершення зібрання учасники поділилися своїми враженнями, колективно виробили рекомендації щодо формування в учнів комунікативної компетентності, що є однією із першорядних у Новій українській школі.

Шишкіна О.І., методист МНМЦ

Задайте свое питання