Інклюзивна освіта – вимога НУШ

Відповідно до Концепції Нової української школи, сьогодні кожен заклад освіти за своєю філософією повинен бути інклюзивним. Це означає готовність надати якісні освітні послуги кожній дитині, прагнучи при цьому створити максимально сприятливе середовище для розвитку її потенціалу.

З метою ознайомлення вчителів англійської мови з особливостями інклюзивного навчання, у рамках співпраці з Корпусом Миру США 15 березня 2019 року на базі Вознесенської ЗОШ І-ІІІ ст. №6 був проведений тренінг для вчителів англійської мови. Тренерами виступили вчителі  Момотенко Л.В. (ЗОШ №6) і Бусаргін М.С. (ЗОШ №8) разом із волонтерами Корпусу Миру США Ліндсі Ньюхолл і Метью Ярброу.

Програма тренінгу була досить насиченою, адже передбачалося опрацювання великого обсягу інформації. Проте цікаві інтерактивні вправи, креативний підхід тренерів до інтерпретації нової для вчителів англійської мови теми сприяли створенню комфортної атмосфери співпраці, позитивному налаштуванню учасників на колективне вирішення складних проблем щодо визначення моделей та стратегій інклюзивного навчання, вибору ефективних підходів і технологій в організації уроків англійської мови з урахуванням потреб кожної дитини.

Як відомо, знання іноземної мови збагачує духовний світ людини, розширює кругозір, підвищує ефективність інтелектуальної праці. Тож, учителі англійської мови глибоко усвідомлюють той факт, що навчання мові дітей з порушеннями здоров’я сьогодні є особливо актуальним через те, що в наш час не стільки є важливим надати учням якомога більший багаж знань, скільки забезпечити їх загальнокультурний, особистісний і пізнавальний розвиток, озброїти їх важливим умінням – вчитися впродовж життя, аби відчувати себе самодостатнім і успішним.

Шишкіна О.І., методист МНМЦ

Задайте свое питання