Інклюзивне навчання. Відповіді про важливе

В грудні 2020 року на базі Інклюзивно-ресурсного центру було проведено семінар-практикум для вчителів-логопедів, асистентів вчителів, асистентів-вихователів на тему: «Організація роботи з дітьми, що мають порушення мовлення» та «Цервікальний тип порушень». Ці питання надзвичайно актуальні в наш час, тому що мовлення  є одним із  головних  факторів  та  стимулів  розвитку  дитини. Саме порушення мовлення у дитини спричиняє затримку розумового розвитку, обмежує її загальний потенціал, що у подальшому призводить до значних труднощів у засвоєнні навчальної програми школи, зумовлює неповноцінний особистий розвиток, зокрема формується занижена самооцінка, закомплексованість, неврози. Саме завдяки цьому діти із порушеннями мовлення входять до групи ризику із проблем шкільного навчання.

Вчитель-логопед Будім М.Ф. на семінарі широко розкрив нагальні питання щодо корекції дисграфії, звуковимови, артикуляційної гімнастики. Також було проведено практичне заняття, а саме логопедичний масаж.

Вчитель-реабілітолог Здовбєль М.І. розповів, як порушення опорно-рухового апарату, а саме шийного відділу, впливає на центральну нервову систему.

Під час проведення заходу фахівці обмінялися досвідом використання діагностики мовленнєвих порушень у дітей за нозологіями. Також цікавим було обговорення щодо корекції та розвитку фізичного стану дитини з особливими освітніми потребами.

Учасники практичного семінару висловили слова щирої вдячності фахівцям Інклюзивно-ресурсного центру – вчителю-логопеду Будіму М.Ф., вчителю-реабілітологу Здовбєлю М.І. за цікаву зустріч та позитивні емоції, які вони отримали від спілкування.

Нечипорук  І.М., директор  ІРЦ

Задайте свое питання