Інтерактивне навчання молодших школярів

19 листопада 2020р. в міському науково-методичному центрі відбулося засідання методичного угруповання вчителів 4-их класів з проблеми «Використання інтерактивних технологій навчання на уроках української мови і літературного читання». Суть інтерактивного навчання у тому, що навчання відбувається за умов постійної активної взаємодії всіх учасників освітнього процесу. Це співнавчання, взаємонавчання –  колективне, групове, навчання у співпраці.

Члени засідання обговорювали актуальність застосування на уроках інтерактивних методів навчання, творчих завдань, ігрових елементів, що  активізують пізнавальну діяльність школярів. Педагоги одностайно підтримують думку, що використання методів інтерактивного навчання дає змогу збільшити відсоток засвоєння учнями матеріалу. Свідченням цього є схема, котру прийнято називати «Пірамідою навчання»:

  • Лекція – 5 % засвоєння
  • Читання – 10 % засвоєння
  • Відео/аудіо матеріали – 20 % засвоєння
  • Демонстрація – 30 % засвоєння
  • Дискусійні групи – 50 % засвоєння
  • Практика через дію – 75 % засвоєння
  • Навчання інших/застосування отриманих знань – 90 % засвоєння

Методист А.О.Богдан та керівник ММО Вальо І.М. познайомили слухачів із сучасними методами і прийомами інтерактивного навчання, залучили їх до активної взаємодії через виконання творчих вправ («Доберіть аналогію», методика «Вільне письмо», «Кластер», «Казкореклама» та інші).

Сьогодні педагоги вдосконалюють свою роботу, використовуючи на уроках інноваційні форми, методи, засоби, прийоми навчання, зважаючи на думку «Не навчайте дітей так, як навчали вас. Вони народились в інший час».

Більше інформації на сорінці МНМЦ у Фейсбуці

А.О. Богдан, методист МНМЦ

Задайте свое питання