Музична освіта дошкільників – шлях до формування мистецько-творчої компетентності особистості

22 вересня 2021 року у Центрі професійного розвитку педагогічних працівників відбулося навчання музичних керівників закладів дошкільної освіти міста з проблеми створення сприятливих умов для інтегрування музичної діяльності з іншими видами діяльності дошкільників, ефективної реалізації завдань мистецької освіти дітей та формування у них мистецько-творчої і хореографічної компетентностей відповідно до вимог оновленого Державного стандарту дошкільної освіти.

Консультант Центру А.О.Богдан запросила учасників зустрічі до діалогу з досвіду використання інтегрованого підходу до організації музичної діяльності в дошкільному закладі; залучила педагогів до взаємодії через використання ефективних технік невербальної та вербальної комунікації, що сприяють налагодженню активної співпраці в групі та в колективі («Малюнок на спині», технологія «3 «так» тощо).

Керівник професійної спільноти Н.Г. Дмитренко познайомила колег із сучасною технологією оздоровлення організму – методом рефлексотерапії «Су-джок». Педагоги із задоволенням виконали ряд вправ із використанням гумових м’ячиків-«їжачків», що підвищують захисні сили дитячого організму, фізичну й розумову працездатність, активізують психічні процеси, стимулюють розвиток мовлення, розвивають дрібну моторику.

У підсумковій частині засідання члени професійної спілки окреслили коло пріоритетних напрямків роботи музичних керівників по формуванню мистецько-творчої компетентності дітей в умовах дошкільного закладу.

А.О.Богдан, консультант ЦПРПП

Задайте свое питання