Дистанційне навчання сьогодні – це виклик часу і необхідна умова завершення навчального року. Як саме відбувається віддалене навчання? Який досвід маємо? Які платформи та програми використовуємо? Ці та інші питання розглядалися на онлайн-засіданні вчителів природничих дисциплін, яке відбулося 07 травня 2020р з ініціативи міського науково-методичного центру. Вчителі біології, хімії та географії закладів освіти міста Коробченко Г.М. (ЗОШ №2), Сидорук Н.Б.(ЗОШ № 2), Ільніцький Є.О.(НВК № 3), Боброва А.С. (ЗОШ №4), Яргункіна О.О. (ЗОШ №6), Кагадій О.О. (ЗОШ №7) , Барташук І.О.(ЗОШ №10) разом з методистом з природничо-математичних дисциплін поділилися досвідом організації дистанційного навчання, розглянули переваги та недоліки використання різноманітних платформ та програм; зупинилися на особливостях проведення лабораторних, практичних та контрольних робіт і їх оцінюванні. Також приділили увагу питанню дистанційного завершення навчального року та виконанню програм.
Кожен педагог розуміє, що різна доступність до засобів зв’язку, різні можливості педагогів з організації навчання, різна організація місця для навчання, різна завантаженість батьків на роботі, і різний соціально-економічний та статуси родин – суттєво впливають на результативність освітнього процесу.
Отже, ми всі адаптуємося до нових реалій. Але, оговтавшись після першого шоку, вчителі змогли відлагодити процес онлайн-дистанційного навчання.
Тож, бажаємо всім учасникам освітнього процесу успішного завершення навчального року!
Чехратова Т.А.,
методист з предметів природничо-математичних дисциплін
Задайте свое питання
Ви повинні бути зареестровані щоб задати питання. Авторизуватися