Основа розвитку - дослідництво

Без сумніву, всі наші знання починаються з досліду.

Кант

Від народження малюки прагнуть пізнати все, що їх оточує. Активність дитини доцільніше розвивати у пізнавальній діяльності, основними видами якої є пошукова робота, спостереження, експериментально-дослідницька діяльність.

12 березня 2019 року в закладі дошкільної освіти № 11 «Веселка» відбулося засідання міського методичного об’єднання вихователів старшої групи на тему «Значення та суть дослідницького методу в пізнанні оточуючої природи».

В ході роботи педагоги розглянули теоретичні питання «Створення умов для розвитку дослідницьких умінь дошкільників», «Форми організації та методика проведення пошуково-дослідницької діяльності» та інші. В практичній частині засідання вихователі переглянули заняття пошуково-дослідницького спрямування для дітей старшої групи, в ході якого вихователь Тихонова А.В. залучила вихованців до проведення ряду дослідів з магнітом, водою, воском, повітрям. Під час проведення дослідів знайомила малюків із властивостями цих предметів, забезпечувала практичну діяльність дітей, словесне обґрунтування та емоційне сприймання експериментальної діяльності.

Підводячи підсумки роботи засідання, педагоги наголосили на тому, що використання дослідів цінне тим, що вони мають велику переконуючи силу, бо дають можливість стежити за ходом явища; сприяють максимальній активізації розумової діяльності дітей, оскільки відповідають характеру мислення старших дошкільників.

За підсумками методичної зустрічі педагоги виробили рекомендації щодо подальшої організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників та висловили впевненість  у тому, що діти, ставши дорослими, не лише із вдячністю згадуватимуть таке навчання, а й використають набуті знання у майбутньому.

Богдан А.О., методист МНМЦ

Задайте свое питання