Розвиток емоційного інтелекту на уроках мистецтва

Емоційний інтелект (EQ) – це здатність людини розуміти та керувати емоціями, які відчуває вона і ті, хто знаходиться з нею поруч. Люди з високим рівнем EQ показують кращі результати в житті і на роботі: їм простіше приймати рішення і брати на себе відповідальність. Крім того, це допомагає налагоджувати контакт з людьми і отримувати більше задоволення від спілкування. Питанням розвитку емоційного інтелекту на уроках музичного мистецтва та інтегрованих курсів «Мистецтво» і «Художня культура» ділилися педагоги шкіл міста в ході засідання міського методичного об’єднання, що відбулося 25 жовтня на базі ЗОШ №7 у форматі «круглого столу».

Учителі мистецтва обмінювалися власним баченням та особистими творчими напрацюваннями щодо формування в учнів емоційного інтелекту в процесі викладання предметів мистецької освітньої галузі:

  • учитель ЗОШ №6 Доні А.І. презентувала колегам можливості використання асоціативних метафоричних карт для формування емоційного інтелекту засобами мистецтва в роботі з учнями старшого підліткового віку;
  • учитель ЗОШ №7 Ютиш О.Л. ділилася досвідом щодо розвитку емоційного інтелекту в учнів шляхом виконання творчих практичних завдань на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво»;
  • активну участь у обговоренні взяли також педагоги міста: Тимкович Т.І. (гімназія), Букорос О.В. (ЗОШ №6), Чайкіна О.П. (НВК №3), Гиренко Є.В. (ЗОШ №5), Ночевська К.Я. (ЗОШ №10).

Родзинкою засідання стала презентація учителя ЗОШ №7 Ютиш О.Л. можливостей використання SMART-дошки в процесі викладання мистецтва. Педагоги міста з великим задоволенням долучилися до виконання вправ, розроблених Оленою Леонідівною для своїх учнів, отримали цікавий та корисний матеріал для подальшої роботи у своїх закладах.

 

Руденко О.М., методист МНМЦ

Задайте свое питання