Семінар - практикум « Особливості поведінки та розвитку дітей зі спектром аутичних розладів» в інклюзивно-ресурсному центрі

29 лютого 2020 року на базі ІРЦ відбувся семінар-практикум “Особливості поведінки та розвитку  дітей зі спектром аутичних розладів”, в якому взяли участь батьки, педагоги нашого міста, фахівці ІРЦ м.Южноукраїнська та смт. Єланець в рамках співпраці з Чорноморським національним університетом імені Петра Могили та програми академічних обмінів імені Фулбрайта в Україні.

Відкрила творчу зустріч  начальник Управління освіти Вознесенської міської ради Кисільова С.В., яка звернула увагу присутніх на важливість  відкриття інклюзивно-ресурсних центрів в нашій країні, одним із завдань яких є вибір  подальшого освітнього шляху дитини з особливими освітніми потребами.

Роботу семінару продовжив Дмитро Вікторович Сай – заступник завідуючого кафедрою соціальної роботи, управління і педагогіки Чорноморського національного університету ім. Петра Могили. Він розповів про обмін досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, про досвід організації освітніх проектів та культурних обмінів в Європейському союзі, а саме в країнах Грузії, Польші, Німеччини та Нідерландів.

Мелінда Доктер (доктор пед. наук, сертифікований поведінковий аналітик, директор та клінічний доцент Програми і сертифікації поведінкових аналітиків, Університет Лойоли Марімаунт, Лос-Анджелес, Каліфорнія, США) поділилася досвідом роботи з дітьми, які мають поведінкові розлади та аутистичний спектр захворювань.

Соня Геба – фахівець за спеціальністю «Європейська історія», розповіла про організацію захисту прав людей з інвалідністю, які перебувають в різних життєвих ситуаціях від прийомних родин до студентів-емігрантів з інтелектуальною недостатністю та різними мовними вадами.

Про досвід роботи асистента-вчителя у США розповіла Кетлін Блел – викладач-асистент з англійської мови в  рамках програми міжнародних обмінів Фулбрайта в Житомирському державному університеті імені Івана Франка.

Всіх присутніх зацікавив європейський підхід щодо загальних рекомендацій до освіти та розвитку дітей з розладами аутистичного спектру та причинами виникнення гіперактивності з дефіцитом уваги. Протягом всієї роботи кожен учасник заходу мав можливість не тільки прослухати, але й обмінятись досвідом та задати питання викладачам під час Break-Coffee.

Слова щирої вдячності хочеться висловити фахівцям інклюзивно-ресурсного центру та батькам вихованців Муршель К.А., Дубовій О.А.  Підводячи підсумки роботи, фахівці та батьки одностайно вирішили, що обмін міжнароднім досвідом – це потужній крок вперед і такі заходи потрібно частіше проводити в нашому місті.

Більше фото на нашій сторінці у Фейсбуці

Директор ІРЦ Нечипорук І.М.

Задайте свое питання