Турбота про здоров’я дітей – найважливіше завдання педагогів

Одним із пріоритетних напрямків освітнього процесу у навчальних закладах є фізкультурно-оздоровча робота. Її ефективності сприяє організація різних форм методичної діяльності, яка спрямована на підвищення професійної компетентності педагогів з проблеми фізичного виховання дітей.

06 грудня 2019 року на базі дошкільного навчального закладу № 6 «Любисток» (керівник Мельничук Т.П.) відбулося чергове засідання методичного угруповання медичних сестер та інструкторів з фізичного виховання ДНЗ з проблеми «Здоров’язберігаючі технології як засіб підвищення ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО».

Удосконалюючи свою педагогічну майстерність, педагоги та медичний персонал дошкілля, постійно знаходяться у творчому пошуку. Часті випадки захворювання дітей змусили дорослих звернути особливу увагу на роботу по оздоровленню дитячого організму, його зміцненню та фізичному розвитку. Цій роботі передував активний пошук шляхів удосконалення фізичної підготовки та оптимізації рухової активності дітей дошкільного віку.

Заслуговує на увагу використання педагогами дошкільного закладу «Любисток» нетрадиційних методів оздоровлення вихованців: степ-аеробіка, фітбол, точковий масаж, ходьба по доріжках здоров’я, цільові прогулянки; сучасні фізкультурно-оздоровчі технології: танцювально-рухова терапія, музикотерапія, дихальна терапія, пальчикова гімнастика, гімнастика для очей, релаксація, психогімнастика тощо. Особливо слід відзначити використання педагогами закладу самостійно виготовленого нетрадиційного фізкультурного обладнання – степ-платформи, тренажери з гумових стрічок, м’які гімнастичні палки, ігрові лабіринти, гирі-«велікани», мотузяний кубик та інші.

У дошкільному віці важливо розвинути інтерес дитини до фізичної культури та спорту, як до однієї з передумов доброго здоров’я. Цікаво та творчо організовані у закладах міста фізкультурні свята, розваги, Дні здоров’я, тижні фізкультури, під час яких діти, спільно з педагогами та батьками, зміцнюють своє здоров’я, розуміють його цінність, вчаться здоровому способу життя.

Здоров’я і працездатність маленької людини перебувають у прямій залежності від її фізичного розвитку. Коли дитина зростає веселою, бадьорою, спритною, готовою оволодівати новими знаннями – такий скарб важить над усі матеріальні цінності.

А.О. Богдан, методист МНМЦ

Задайте свое питання